خبر فوری

اسامی فرهنگیان امضاءکننده بیانیه را منتشر کنید

یادداشت مدیرمسئول هرمزبان

هرمزبان – یادداشت – اسامی فرهنگیان امضاءکننده بیانیه “قدردانی از اقدامات دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش استان” را منتشر کنید.

ادامه خبر »

دیدار با رزمنده دفاع مقدس به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در جزیره بوموسی

هرمزبان –  فرمانده سپاه ناحیه بسیج بوموسی، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه با کربلایی یوسف فرهادی رزمنده هشت سال دفاع مقدس دیدار کرد.

ادامه خبر »

گزارش تصویری/ غبارروبی گلزار مطهر شهدای گمنام شهرستان ابوموسی با حضور فرهنگیان و مسئولان شهرستانی

هرمزبان – به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی سپاه، جمعی از فرهنگیان و بسیجیان با همراهی فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولین در گلزار مطهر شهدای گمنام شهرستان حضور یافتند و ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، به غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا پرداختند.  /عکاس: مهدی سالاری

ادامه خبر »

محمد قویدل: شاهد رشد همه شاخص های آموزش و پرورش در دولت سیزدهم هستیم

هرمزبان – محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در دولت سیزدهم و بواسطه نگاه ویژه استاندار و تلاش جدی خانواده فرهنگیان استان شاهد رشد در همه شاخص های عملکردی در حوزه آموزش و پرورش هستیم.

ادامه خبر »

آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوموسی برگزار شد

هرمزبان – آیین گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوموسی برگزار شد.

ادامه خبر »

حجت‌الاسلام حمید دریابار: استاد مطهری، استوانه دین و دانش، الگوی نسل جوان

هرمزبان – حجت‌الاسلام حمید دریابار مسوول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه بوموسی گفت: شهید مطهری، استوانه دین و دانش و الگوی نسل جوان، با قدرت علم و اندیشه، به شبهات دینی پاسخ و با التقاط و انحرافات مبارزه می‌کرد.

ادامه خبر »

معلمان بسیجی بوموسی در روز معلم تجلیل شدند

هرمزبان – به مناسبت گرامیداشت روز معلم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوموسی به همراه مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه و حفاظت و بسیج دانش آموزی با حضور در اداره آموزش و پرورش جزیره بوموسی، از معلمان بسیجی عرصه تعلیم و تربیت تقدیر کردند.

ادامه خبر »

پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوموسی در پاسداشت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم

هرمزبان – سرهنگ پاسدار حسین زعیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوموسی در پاسداشت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم، پیام تبریکی صادر کرد.

ادامه خبر »

به روایت تصویر/ حضور اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی در مدارس به مناسبت روز معلم

به روایت تصویر/ حضور اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی در مدارس به مناسبت روز معلم

هرمزبان – اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی به مناسبت روز معلم در مدارس این شهرستان حضور یافتند و به تجلیل از معلمان پرداختند. عکاس: محمدعلی علیزاده

ادامه خبر »

هفته گرامیداشت مقام معلم در ابوموسی با برنامه‌های متنوع فرهنگی و تجلیل از معلمان

هرمزبان – دکتر یعقوب پیدایش، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی، از برنامه‌های متنوع فرهنگی و آیینی در هفته گرامیداشت مقام معلم در این شهرستان خبر داد.

ادامه خبر »

پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش ابوموسی به مناسبت فرا رسیدن روز معلم

هرمزبان – دکتر یعقوب پیدایش، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی، در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته ی گرامیداشت مقام معلم، از زحمات بی وقفه و تعهدات صادقانه ی تمامی فرهنگیان ارجمند شهرستان ابوموسی قدردانی کرد.

ادامه خبر »

به روایت تصویر/ زنگ سپاس معلم در جزیره ابوموسی طنین انداز شد

زنگ سپاس معلم در جزیره ابوموسی طنین انداز شد

هرمزبان – در مراسمی که با حضور فرماندار ، مدیرآموزش و پرورش و سایر مسئولان شهرستانی در دبستان ریحانه جزیره ابوموسی برگزار گردید، زنگ سپاس از معلم نواخته شد. تصاویری از این مراسم را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

ادامه خبر »

جزییات بیمه رایگان مادران دارای سه فرزند اعلام شد

هرمزبان – مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور بیمه‌ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور با اشاره به اهتمام دولت و این صندوق بر اجرای طرح جوانی جمعیت گفت: مادران دارای سه فرزند تا پایان اردیبهشت فرصت دارند که در طرح ملی رایگان بیمه بازنشستگی ثبت نام کنند.

ادامه خبر »

مهدی نوبانی: در سال گذشته ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس اضافه شد

هرمزبان – شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه در سال گذشته نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی مورد توجه ویژه قرار داشت، گفت: در این راستا ۲۷ دستگاه ون و ۱۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهر افزوده شد.

ادامه خبر »

عبدالمجید مرادی نسب: کمک ۲۰۰ میلیونی مردم هرمزگان برای آزادسازی زندانیان

هرمزبان – عبدالمجید مرادی نسب مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان از کمک ۲۰۰ میلیون تومانی مردم هرمزگان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در طی یک پویش مردمی خبر داد.

ادامه خبر »